Михаил Михайлов прати ДАНС на съдия Милена Дечева от Хасково


Драги старозагорци, напоследък много показания давам. Да кажа, че съм невинен, ще излъжа! Виновен съм - показвам на този на онзи кирливите ризи, пускам по сайта "Гласът на Стара Загора" разни репортажи за тези хора с кирливите ризи, след което пиша до прокурори, пиша до съдии, пиша до полицията, пиша до министри, след което давам показания. Честно да ви кажа писна ми да се боря с имотната мафия на град Стара Загора - това са Георги Илиев - Бати Пути и Васил Илиев - Извънземното, адв. Мирослава Гачева, но няма как. Водим едни дела с Бати Пути и едно от делата беше в Хасково - пуснал съм дори един репортаж за това дело "Оскубахме пФутката на адвокат Мирослава Гачева", по по това дело в Хасково не оскубах само пФутката на адв. Мирослава Гачева, оскубах пФутката и на съдия Милена Дечева, зам.-председател на Окръжен съд - Хасково и председател на гражданското отделение към съда, която гледа делото между мен и Бати Пути. Какво се случи? Ами Мирослава Гачева, известна с прякора Гача, влезе при Милена Дечева (може би Деча) и двете стояха 9 минути насаме заедно, точно преди делото. 9 минути са много време, през което време може да се договори повече от един подкуп. Едната страна точно преди делото да остане насаме със съдията по делото е нещо недопустимо, нещо което е абсолютно незаконно, та поради тази причина аз сезирах Софийска градска прокуратура (това е прокуратурата, която разследва магистратите), сезирах и Висшият съдебен съвет. И... обадиха ми се от ДАНС, та ходих до ДАНС да давам показания. Гача, Деча и Бати Пути ги разследват за даване и вземане на подкуп, ще ви държа в течение.