Васил и Георги Илиеви пращат инвалиди и джуджета да провокират свидетели


Драги старозагорци, мен ако питате, дните на старозагорската строителна фирма "Информат" ООД вече са преброени. Откъде стигам до тези изводи ли? Доста репортажи пусках за тази фирма как престъпникът Васил Илиев, управител на "Информат", връща по 10 % за всяка една общинска поръчка, която получи фирмата. В последния репортаж, който пуснах, дори си изчетох показанията пред Икономическа полиция - Стара Загора. Откъде обаче аз си мисля, че тази фирма вече я загази??? Ами миноритарният собственик в "Информат" ООД Георги Илиев е мой съсед и последните два дена (след като аз написах показания в полицията срещу брат му Васил Илиев) започна да ми прави провокации... Днес обаче Георги Илиев прекали изпрати да ме провокира джуджето Димо Кирев Димов, който веднъж вече ме беше нападал заедно с други хора (той сам не може, защото ще яде голям пердах), беше ме заплашвал и с убийство, прати ми и кварталния алкохолик Ранчо Танев Димов, инвалид, с един отрязан крак, поради което в квартала го наричат Джон Силвър. Вчера първо Джон Силвър ме руга и ме гони с патериците си, бягах, после Джуджето също ме руга, показва ми средни пръсти, заплашва ме и ми налита на камерата, барем да отговоря. Щом единият от собствениците може да стигне до тук, как да не си помисля, че фирма "Информат" ООД отива на зле след моите показания срещу управителя й. На двамата братя Васил и Георги Илиеви, които са собственици на тази фирма, им остава един единствен шанс - да ме изкарат, че аз съм агресор и така да се спасят от разследване. Чувам, че от Софийска градска прокуратура прокурорите били много алчни, кой знае колко ще им поискат да плащат, за да заметат разследването?! 10 % дали ще стигнат?