Миризлив ексхибиционист - вещо лице в Старозагорския окръжен съд


Драги старозагорци, настана часът на откровенията, часът на отговорите на най-важните въпроси, като например имал ли съм някога в живота си запек? Отговарям честно и почтено: В живота си никога не съм имал запек, но за сметка на това доста често съм имал разстройство. Но всъщност не това притеснява старозагорската съдебна система (под старозагорската съдебна система разбирайте Прокуратурата, Съда и разследващите органи към полицията), по скоро ги притеснява защо аз, Михаил Михайлов, съм започнал да се подигравам с вещото лице към старозагорския съд и измамник Георги Илиев и защо му разкривам измамите. Съвсем наскоро получих официални документи за тоя и ще се опитам да обясня - Георги Илиев де факто не ми е в къщата, но де юре той ми е в къщата. Подписвайки документи с невярно съдържание през 2008 г. Георги Илиев Илиев регистрира себе си, жена си, тъщата си и фирмата си на адреса на моето жилище, при положение, че той си има дом, който дом има свой адрес. Кметът, след няколко мои жалби, ми пусна официално писмо, в което посочва кой е адреса на Георги Илиев Илиев и посочва, че Георги Илиев трябва да си смени документите. Тоест, Илиев беше започнал да прави някаква имотна измама. Освен това вещото лице в Старозагорския съд лъжесвидетелства срещу мен - той иска да ме изкара луд, след като аз го хванах в тази документална измама. Георги Илиев започна да пише жалби срещу мен с надеждата да ме изкара луд.