Прокурор Емилия Вакарелска си купи голям искуствен *уй!?


Драги старозагорци, ужасно е! Пак има хора (няколко човека), които са недоволни от мен. В случая става въпрос за районната прокурорка на град Стара Загора "госпожица" Емилия Вакарелска. Поне аз я знаех като госпожица Емилия Вакарелска, тя взела, че се оженила, станала Вакарелска-Тодорова... Сега аз откъде да знам, тя ми има телефона, не ми се е обадила да ме предупреди... Но тя не се притеснява за това, че съм я нарекъл "госпожица", ами затова, че съм я нарекъл "недоибаната". Ами то по очите си й личи колко недоИбана е. Само че тя вече си била купила и вибратор и вече всичко било доИбано! Сега то това пак е по моя идея, защото аз й предложих да си купи един вибратор от Фрамар.бг с 20 % отстъпка, като каже на Саркиз (това е собственика!), че идва от мое име. Тя обаче си била купила вибратор без да се възползва от тези 20 % отстъпка, за да останела анонимна. Сега аз какво мога да направя за нея, за да й се извиня... Ами виж сега Вакарелска, имаш ми телефона, обади ми се по-късно вечер, като съм по-пиян, тогава мога аз да те донаИба. Защото на трезво няма как да стане, много си грозна, но като съм по-пиян, тогава мога да донаИба и овца.