Прокуратурата погна престъпника Васил Илиев


Заради интервю пред сайта "Гласът на Стъра Загора", в което си признава, че е престъпник, тоест, че дава подкупи от 10 %, за да получи обществени поръчки, Васил Илиев - Извънземното в момента е разследван от Софийска градска прокуратура. Естествено, като основен свидетел по производството беше разпитан от Икономическа полиция и редакторът на сайта Михаил Михайлов. Предвид, че обясненията бяха писмени, запознайте се с пълния текст: С управителя на фирма "Информат" ООД Васил Илиев имам сблъсък, при това в прекия смисъл на думата, още от 25.10.2013 г., когато лицето Васил Илиев ме нападна заедно с брат си Георги Илиев и жена си, чието име не знам и ми счупи очилата. С брат му Георги Илиев, който, доколкото знам, е миноритарен съдружник в "Информат" ООД, сме съседи и съсобственици на дворно място, за което дворно място лицето Георги Илиев води две дела срещу майка ми, на два пъти неуспешно се опита да ме вкара в лудницата, а аз водя срещу Георги Илиев две дела като частен тъжител по Наказателния кодекс - едното е за набедяване, другото - за създаване на документи с невярно съдържание. Обяснявам всичко това, за да знаете, че нямам по-големи врагове от двамата братя Илиеви, съдружници във фирма "Информат" ООД и поради тази причина детайлно съм проверил всичко около тази фирма, най-малкото заради това, че ако кажа или напиша за фирмата нещо невярно, не мога да очаквам "милост" в Съда. Конкретно за пресконференцията на 22.08.2014 г.: Преди да отида на нея, както вече написах, се бях подготвил максимално. Бях говорил поне с 4-ма мои информатори, които ми бяха разказали детайлно за всички схеми, които "Информат" ООД използва - кой на кого, общински поръчки, колко, как, частни строежи, изнудвачески схеми, подкупи, адвокати, прокурори, съдии... Отивайки на пресконференцията си бях поставил задачата да направя максимално видеокадри с Васил Илиев и ако мога да му задам въпросите, които му зададох, както и задължително да запиша отговорите на Васил Илиев. Сами чувате в биц интервюто, че Васил Илиев най-нагло си признава, че дава подкуп от 10 % и тъй като това ми е достатъчно, за да бъде охарактеризиран като престъпник, не го питах за връзки със съдии, прокурори и политици. Единствено попитах на кого дава 10-те %. пресконференцията разбира се продължи, а аз 3 пъти зададох въпрос на кмета на Стара Загора Живко Тодоров относно 10-те %. Кметът се направи на три пъти, че не ме чува и аз си тръгнах. Записаното беше достатъчно: Васил Илиев си призна, че връща 10 % от всяка общинска поръчка - престъпление и скандал! Прибрах се бързо в офиса, качих бързо видеото в Ютуб и започнах да се обаждам на различни медии дали ги интересува скандален репортаж за престъпника Васил Илиев, строителната касичка на ГЕРБ - Стара Загора. Интерес проявиха казанлъшката "Прес ТВ" и кореспондентският офис на телевизия "Алфа" в Стара Загора. "Прес ТВ" какво са излъчили - не знам, гледах репортажа по телевизия "Алфа". В репортажа са дадени всички важни моменти от пресконференцията, като за източник на текста е даден моят сайт "Гласът на Стара Загора".