Възмездие настигна Светла Катъра от охраната на Административен съд - Стара Загора!


Драги старозагорци, по принцип не говоря за делата, които водя срещу държавата. Досега един път осъдих полицията за неправомерно мое 24-часово задържане в 1-во РУП - Стара Загора, а в момента водя още две дела срещу полицията. Този път вече за финансова компенсация за това, което те ми причиниха. Естествено, тази финансова компенсация ще излезе от джоба на всички данъкоплатци. Аз водя много дела, просто така се случи: За да запазя честта, името и достойнството си, аз водя дела срещу полицията, водя дела срещу Прокуратурата, водя дела срещу Главна дирекция "Охрана" към Министерството на правосъдието, водя дела и срещу други държавни институции... Нямаше да ви занимавам с това, ако една служителка на Главна дирекция "Охрана" към Министерството на правосъдието, чиято задача е да наглежда пропускателния режим на Административен съд - Стара Загора, не се беше държала толкова грубиянски с мен! Тази служителка ме накара на два пъти да си събуя панталоните при две мои влизания в Административния съд. Затова заведох 2 дела срещу Дирекцията. Служителката се казва Светла Господинова Стоянова и е известна с прякора Катъра. Затова на дата 12.11.2015 г., когато беше делото за касиране на изборите за общински съветници в Стара Загора, отидох да вида какъв е пропускателния режим, СВАЛЯТ ЛИ ПАНТАЛОНИТЕ на общинските съветници?! То пък се оказа, че точно служителката, която ми свали панталоните беше на смяна... Ами вижте видеото и пак ще си говорим!