Крайно време е да изринем боклуците от съдебната система!


Драги старозагорци, общо взето не обичам да говоря за моите дела срещу държавата. Водя доста дела, осъдих по едно дело полицията, две дела водя срещу Охрана на съдебната власт и се сблъсквам с някакво страшно беззаконие. Аз съм журналист с доста голям стаж, аз горе-долу си знам правата, аз се боря за всяко едно мое право и си мисля как ли действат държавните служители, основно полицаи, прокурори и съдии, с хора, които първо не си знаят правата, второ ги е страх да се борят. Поради тази причина, аз сменям своята стратегия! В смисъл, не исках с моите лични дела да занимавам прогресивната старозагорска общественост, но както гледам, хората, които уж трябва да следят за спазването на законите в България (полицаи, прокурори, съдии), те най-малко спазват законите в страната. Поради тази причина, сега започвам да ви уведомявам за всички дела и за всички простотии, които се случват по тях! Крайно време е да изринем боклуците от съдебната система в България.