Засегнати от публикации щели да съдят "Гласът на Стара Загора"!


Драги старозагорци, едно славейче ми подшушна, че братята Васил и Георги Илиеви, известни като Извънземното и Дядо Коледа, са решили да заведат дело срещу мен - дело за уронване на престижа. На тези двамата аз се чудя какъв престиж съм им уронил, когато те нямат престиж. Нека да видим първо как изглежда Васил Илиев - ми на Васил Илиев точно затова му викат Извънземното, то по-грозно Извънземно от него няма не само в Стара Загора, не само на Земята, но няма по-грозно Извънземно и във фантазията на режисьорите и сценаристите на различни фантастични филми. Дори няма да говоря за Извънземното на Спилбърг - това е едно интелигентно, красиво Извънземно, а грозните извънземни от "Пришелецът" от всичките серии са много по-красиви от Васил Илиев. Като правят 5-та серия на "Пришелецът", могат да поканят Извънземното от Стара Загора - ще бъде много по-страшен и много по-касов ще бъде филмът. Да видим и Георги Илиев: Георги Илиев ходи на публични места по наср*ни долни гащи и той е вещо лице в Старозагорския съд. Този човек, който си позволява такова гнусно, аморално поведение, да каже, че има престиж... Съжалявам, за мен този човек също няма престиж. Както няма престиж Васил Илиев, така няма престиж и Георги Илиев. Още един път ги наричам измамници! И двамата са измамници, нека да докажат в съда, че не са измамници, пък нека да докажат, че съм им уронил и престижа, който те нямат.