СРАМ: Георги Илиев се оплакал в полицията, че Михаил Михайлов му пикал на главата!


Драги старозагорци, кръстих това видео "Кой пик*л, пик*л, Бати Пути да му бере срама!" не за друго, а защото общо взето това е истината. Бати Пути е прякора на Георги Илиев Илиев, вещо лице в Окръжен съд - Стара Загора. Какво се случи? Ами след няколко месеца непрекъснати откази от страна на Прокуратурата да ми предостави жалбите, които този изрод е писал срещу мен в полицията, най-накрая Софийски районен съд ми предостави копие от част от жалбите - оказаха се десетина, като вътре са писани някакви абсолютни небивалици. Жалбите са от интересни по-интересни, от забавни по-забавни, от смешни по-смешни, стига разбира се да не те съдят на тяхна база. Предвид че всички тези жалби са обект на съдебно дело по-добрият вариант е аз нищо да не приказвам, нека Съдът да си каже, но едно нещо не мога да не ви разкажа: Бати Пути е писал в полицията, че съм му бил пик*л на главата. Не е смешно, наистина така е писал! Всъщност Георги Илиев е един доносник на полицията и затова към неговите жалби полицаите проявяват специален интерес. Ето какво е писала тази мърша: "На 15.07.2013 г. в 17:45 ч. пред очите на съпругата ми Михаил Михайлов изля една кофа течност в сутерена на дома ни пред източния английски двор. Страхувайки се от рецидив, особено при работеща готварска печка, аз, Георги Илиев Илиев, пенсионер на 66 години, започнах действия за покриване с найлонови торби и керемиди. В момента, в който привършвах покриването на източния английски двор, почувствах, че главата, гърба и ръцете ми се обливат с течност. Опитах се да се изместя, но поради хроничните болки в кръста, малкото разстояние и едрата си фигура, успях след около 10 секунди. Обърнах се и видях Михаил Михайлов на балкона си сияещ да си изтръсква органа, попита ме добре ли се чувствам и се прибра. Унизен, с дълбоко накърнено човешко достойнство повиках съседа от запад. Той ме видя, видя и мокрите петна на мястото и тъй като Михайлов излезе, му каза "Мишо, не те ли е срам!" Смях и забава, драги старозагорци! Представете си, че ви съм се измочал на главата и вие какво? Не можете да се разправите по друг начин с мене, ами тичате в полицията и викате "Г-н полицай, пък тоя ми се измоча на главата!"